ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ 10ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Επίσκεψη στο 10ο Φεστιβάλ Βιομηχανικής Πληροφορικής   

     

     Την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019 η Α΄ και η Β΄ τάξη του σχολείου μας με τους συνοδούς καθηγητές τους επισκέφθηκαν το 10ο Φεστιβάλ Βιομηχανικής Πληροφορικής  στο Εκθεσιακό Κέντρο «Απόστολος Μαρδύρης», στη Νέα Καρβάλη  Καβάλας. Το φεστιβάλ νέων τεχνολογιών, που διοργανώνεται από το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος και στο οποίο συμμετέχουν φέτος ομάδες του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, σκοπεύει να αναδείξει τη δυναμική της βιομηχανίας της πληροφορίας και των σημαντικών επιδράσεών της στην κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική ζωή.

     Οι μαθητές και οι μαθήτριες αρχικά ξεναγήθηκαν στο Περίπτερο Τεχνολογίας της έκθεσης από τους εθελοντές φοιτητές του ΤΕΙ Καβάλας, οι οποίοι  τους παρουσίασαν  εκθέματα φοιτητών από Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και μαθητών από σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας, καινοτόμες πρακτικές και λειτουργικές εφαρμογές προϊόντων υψηλής τεχνολογίας. Ιδιαίτερα εντυπωσιακό μεταξύ των εκθεμάτων ήταν το Cronus, το ρομπότ που καλείται να αντιμετωπίσει τον άνθρωπο στο κλασικό παιχνίδι σκάκι.

     Στη συνέχεια  παρακολούθησαν εκλαϊκευμένες ομιλίες για τις νέες τεχνολογίες πληροφορικής στο αμφιθέατρο του εκθεσιακού χώρου, στις οποίες συμμετείχαν, μέσω πειραμάτων, μαθητές του σχολείου μας. Ειδικότερα,  ο κ. Καραμπατζάκης Δημήτριος ενημέρωσε τα παιδιά για τις Νέες Τεχνολογίες και την Εκπαιδευτική Ρομποτική, που αποτελούν σημαντικά εργαλεία μάθησης,  ενώ ο κ. Καζανίδης Ιωάννης εξήγησε τη διαφορά ανάμεσα  στην Εικονική και Επαυξημένη Πραγματικότητα και την εφαρμογή τους στην εκπαίδευση. Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε σε όλους το ανθρωποειδές ρομπότ τύπου Nao, το οποίο παρουσίασε ο κ. Χατζησάββας Αντώνης. H Hώς (όνομα εμπνευσμένο από την ελληνική μυθολογία), δημιούργημα της ομάδας  Hyperion Rombotics, διαθέτει στο κεφάλι της έναν επεξεργαστή, κάμερες, led για την ανατροφοδότηση μηνυμάτων, μικρόφωνα για να μπορεί να δέχεται φωνητικές εντολές, αισθητήρες αφής, ηχεία, γυροσκόπιο για να καταλαβαίνει πού βρίσκεται στον χώρο, με αποτέλεσμα να βλέπει και να αναγνωρίζει αντικείμενα και εικόνες, να ανταποκρίνεται και να απαντά σε ερωτήσεις, να επικοινωνεί όχι μόνο με ανθρώπους αλλά και με άλλα ρομπότ.

 

     Η επίσκεψη στο Φεστιβάλ Βιομηχανικής Πληροφορικής ήταν μια σημαντική εμπειρία για τους μαθητές, καθώς δέχτηκαν ποικίλα ερεθίσματα σχετικά με νέες πρακτικές και εφαρμογές στον τομέα της τεχνολογίας.

  • PA040202
  • PA040206
  • PA040214
  • PA040223
  • PA040227
  • PA040255
  • PA040257
  • PA040262
  • PA040272
  • PA040274
  • PA040275
  • PA040276
  • PA040284
  • PA040296
  • PA040304
  • PA040305